Ordu’da yapılan İl seçmelerini birinci tamamlayarak Şubat ayında Antalya’da yapılacak olan Wushu Türkiye Şampiyonası’nda Orduyu temsil etmeye hak kazanan Fatsa Cesur Yürekler Akademisi Spor Kulübü’nün sporcuları, antrenörleri ile birlikte Kaymakam Ömer Lütfi Yaran’ı makamında ziyaret ettiler.
Ziyarette başarılı sporcularla yakından ilgilenerek bir süre sohbet eden Kaymakam Lütfi Yaran, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek başarılı sporcuları kutladı ve Türkiye Şampiyonası’nda başarılar diledi.


OSKİ DANIŞTAY KARARINA UYMALI
UYAN EY MİLLETİM KENDİNE GEL
HAZIR MADEN KONUSU AÇILMIŞKEN!
KABAKDAĞ’DA TOHUM ŞENLİĞİ